כרטיס ביקור הוא כלי עסקי רב משמעות. אפילו בעידן הדיגיטלי של ימינו, יש לו חשיבות לא מעטה. הוא מסייע לשמור אתכם בתודעת הלקוח הפוטנציאלי, ומשמש כמזכרת מוצלחת אשר נושאת בתוכה גם פרטים ליצירת קשר ואינפורמציה שימושית. עם זאת, כרטיס ביקור מעוצב רע יכול לעשות בדיוק את ההיפך ואף לגרום נזק לתדמית העסק שלכם. בכתבה הבא ריכזנו מספר טעויות חוזרות, שמוטב להימנע מהם כשתעצבו את כרטיס הביקור של העסק. 

שימוש לא נכון בצבע

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. כרטיס ביקור נטול צבע משדר בעיקר אפרוריות ויוצר רושם ראשוני משעמם ולא בולט, שלא לומר אף פחדני. לאלפי עסקים יש כרטיס ביקור בנאלי בצבעי שחור לבן וקשה מאוד ליצור בולטות ועניין עם הצבעים האלו לבד. מומלץ לבחור בצבעים עם מעט יותר "חיים", בעדיפות לכאלו אשר מתקשרים איכשהו לעסק או לערכיו. עם זאת חשוב מאוד גם לא להגזים עם הצבעוניות וליצור כרטיס ביקור שהוא מעמסה לעיניים. כדאי להקפיד על התאמות צבעים הגיוניות ושימוש נכון באסתטיקה של פלטת הצבעים הרחבה.

כרטיס ביקור חובבני

חובבנות בכרטיס הביקור משדרת חובבנות של העסק כולו. על כרטיס הביקור להדגיש ערכים של אלגנטיות ומקצועיות, ולכן עדיף לא להתפשר בעיצוב שלו. שימש בנייר באיכות ירודה למשל היא טעות גדולה- כאשר לקוח מקבל כרטיס ביקור כדאי שיחוש בנייר איכותי אשר יקרין, אפילו בתת- המודע, איכותיות וקלאסיות. נייר זול מועיד את כרטיס הביקור במהירות לפח האשפה הקרוב, אפילו אם מבחינת שאר הנתונים הוא מעוצב טוב. לכן מוטב לפנות לבית דפוס דיגיטלי איכותי שידפיס לכם כרטיסי ביקור מעוצבים באיכות גבוהה. כיום יש מקומות שמסוגלים לבצע הדפסת כרטיסי ביקור תוך שעה ועדיין לשמור על איכות המוצר.

אותו דבר הוא לוגו לא מקצועי. לוגו הוא במידה רבה הפנים של העסק ויש לו תפקיד חשוב בפרסומו ברבים. הלוגו צריך להתאים לערכי העסק מבחינה ויזואלית, וכן להיות בעל עמידות מסוימת, כך שתוכלו לרוץ אתו לאורך זמן רב לא לשנות אותו לפי תכתיבי האופנה. מומלץ לשקול בחשיבה רבה את עניין הלוגו ואף להיעזר בשירותים מקצועיים אם צריך.

עניין חשוב נוסף הוא להתאים כרטיס ביקור לפי מקצוע. אין זה יעיל להכין כרטיס ביקור שמנותק מאופי העסק. על הכרטיס להעביר ללקוח את טיב העיסוק שלכם, אם במילים, אם באופן ויזואלי או בכל דרך יצירתית אחרת.

Too Much Information

הקפידו לא להעמיס על כרטיס הביקור בעודף אינפורמציה. אין צורך לשטוח את כל חזון  החברה בכרטיס הקטן. השתדלו לכתוב רק את מה שנחוץ- פרטים ליצירת קשר, כתובת אתר אינטרנט ואולי איזה סלוגן נחמד. מומלץ מאוד לנצל את שני צידי הכרטיס כדי לא ליצור חלל ריק. עם זאת, גם אם הולכים על שני הצדדים כדאי לא להפציץ במידע. מוטב לשמור על מעט מסתוריות ולנצל את גב הכרטיס לפרטי קשר בשפה נוספת למשל.

כרטיס ביקור, החלון של העולם החיצון לעסק שלכם

כיום ניתן לעצב כרטיס ביקור ולהדפיס דרך בית דפוס דיגיטלי. כרטיס ביקור הוא אמצעי תדמית, שנועד למשוך לקוחות אל העסק שלכם. לכן בעת ביצוע הזמנת כרטיסי ביקור מעוצבים חשוב לשים דגש על איכות גבוהה של כרטיסי ביקור. חזרה על אחת הטעויות שהוזכרו במאמר בכרטיס הביקור עלולה להזיק לתדמית אותה אתה מעוניינים ליצור וחבל שכך. תגרמו לכרטיסי הביקור להיות כאלו שבאמת יזמינו ביקור.