בית דפוס הוא המקום בו חברות הפרסום מדפיסות כמות גדולה של מוצרי פרסום. חברות רבות המבקשות לפרסם את המוצרים שלהן מדפיסות את הפרסום בבית דפוס בכמויות גדולות וכך גורמות לצרכנים לרכוש את המוצר.

 כרטיסי ביקור מיוחדים


כרטיסי ביקור מיוחדים הם כרטיסים בעיצוב גרפי שונה מהרגיל. כרטיסי ביקור הם הדבר הראשון שרואה הלקוח ולכן קיימת חשיבות רבה לנושא העיצוב. כיום כרטיסי ביקור אינם דומים לכרטיסי ביקור ישנים שהיו בצבעים שחור לבן.בשנים האחרונות  ניתן למצוא כרטיסי ביקור בצבעים שונים שתופסים את העין של הקהל. חשוב לדעת, כרטיסי ביקור צבעוניים לא מתאימים לכולם. במידה ומדובר במשרד עורכי דין חשוב מאד לבחור כרטיסי ביקור בצבעים סטנדרטיים שחרו ולבן. לעומת זאת, כאשר מדובר במשרד פרסום חדש שמכתיב את סדר היום לאנשים רבים בדרך כלל, יהיה רצון מצד בעלי העסק לבחור בצבעים נועזים יותר.

 עיצוב פליירים כקידום מוצרים


פליירים הם אמצעי פרסום שניתן לתלות במקומות שונים על מנת לקדם מוצר כלשהו. פליירים מודפסים בדרך כלל בבית דפוס ומשמשים כמקדמי מכירה מצוינים. כאשר אנשים נכנסים לחנות כלשהי ומבחינים בפליירים הם חושבים האם כדאי לרכוש את המוצר שמופיע בפליירים  ברוב המקרים, התשובה תהיה חיובית. עיצוב פליירים בדרכים שונות עשוי לקדם את המוצרים ולהביא להגדלת המכירות. כאשר מודעים לקהל באמצעות פלייר על מכירת מוצר כלשהו הוא לא עומד בפיתוי ומחליט לרכוש את המוצר.

שילוט לעסקים

שילוט הוא חלק חשוב מאוד בכל עסק וחלק בלתי נפרד מההופעה הציבורית שלו. שילוט לעסקים עוזר בהעברת מסרים, הנחיות, הכוונה ומידע אחר לאנשים שמבקרים במשרד שלך. הרבה חברות בוחרות היום בשילוט שניתן להתאים לפי דרישותיהן כגון: שילוט תלת מימד, ארגזי תאורה, שילוט חדרים, שילוט הכוונה ומבואה ועוד.
יחד עם זאת ניתן להשתמש בשילוט לעסקים בדרכים רבות ושונות ולמגוון מטרות כגון: פרסום או לספק מידע על החברה, שירותיה ומוצריה.ישנם סוגים רבים של שילוט שניתן להשתמש בהם כדי להתאים לכל צורך או סגנון. לדוגמה, שילוט הכוונה למשרדים או שילוט תלת מימדי שניהם יכולים לשמש בחלל פנים משרדי.