באמצעות שימוש בכרטיסי ביקור, אין ספק שנוכל למשוך תשומת לב. הדבר יהיה כמובן על ידי שילוב טקסט מתאים בכרטיס הביקור וכמו כן על ידי עיצוב וקונספט קריאטיבי. אם ננסה לנתח את התהליך שאדם עובר, כאשר נחלק לו כרטיס ביקור, סביר שזה יכלול את שני השלבים הללו:

-העיניים יבחנו האם יש משהו מעניין בכרטיס הביקור וזו בדיוק חשיבותו של נושא העיצוב.

-העיניים יסרקו את הטקסט ובמידה והטקסט אכן הצליח להסב את תשומת הלב לרגש, הרי שאותו אדם יכול להפוך ללקוח פוטנציאלי.

פרטי התקשרות בכרטיס הביקור

כאשר אתם מגיעים לבית הדפוס ובונים יחד תהליך של עיצוב כרטיסי ביקור, יש לתת דגש גם לפרטי התקשורת. הם צריכים לכלול את שם העסק, שם פרטי ושם משפחה, תפקיד, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת אתר אינטרנט וכתובת פיזית של בית העסק. מעבר לכך, יש גם לצור תוכן מתאים וכל זאת על מנת שנצליח למשוך את תשומת ליבו של האדם שמקבל את כרטיס הביקור לידיו.

איך נגבש את המסרים ואת התכנים המתאימים לעסק?

רצוי להיעזר באיש מקצוע ולספר לו על העסק שלכם. יש לציין את היתרונות על פני המתחרים, יש לבדוק מהם הצרכים והציפיות של הלקוחות העתידיים ואיך העסק ושירותיו עונים עליהם. את כל אלו, יש להעביר בטקסט שיווק חד ומעניין.

מרכיבי מפתח לתוכן טקסטואלי בכרטיס הביקור

לאחר שהשלמתם את המסרים והתכנים, כל שנותר לעשות הוא להעביר אותם לטקסט קצר וקולע. אפשר להשתמש בכל אחת מן האופציות האלו:

סלוגן - תצטרכו לבחור משפט אחד שיגדיר ויתאר את מהות העסק שלכם. יש לחשוב על משפט מתאים, כך שיעורר תשומת לב.

סיפור - תצטרכו רק שניים או שלושה משפטים כדי לייצר תובנה או רגש חיובי אצל האדם שמקבל את כרטיס הביקור שלכם.

הנעה לפעולה - הכוונה היא שכאשר תחלקו את כרטיס הביקור שלכם, הרי שמקבל הכרטיס ידע מה עליו לעשות.

כמה מילים על שיווק אופליין וכרטיסי ביקור

שיווק אופליין כולל בתוכו מגוון פתרונות שיכולות לעזור בפרסום ושיווק העסק בהם כרטיסי ביקור, מוצרי פרסום איכותיים, מוצרי קד"מ מכירות. היופי הוא שכל עסק, קטן או גדול, יכול להשתמש בפתרונות הללו על מנת להגיע ללקוחות נוספים. העלויות הן יחסית זולות בהשוואה לעלויות של שיווק אונליין ועל כן, ניתן לראות שהמון עסקים בוחרים עדיין להשקיע בשיווק אופליין ולהשתמש לא רק בפתרון אחד שהוא מציע אלא במספר פתרונות.

שורה תחתונה

על מנת לבלוט מול המתחרים ועל מנת לצור ייחודיות לעסק, למוצרים ולשירותים שהוא מציע, יש להשתמש בפתרונות שהוצעו לעיל כמו כרטיסי ביקור, מוצרי פרסום וכו'. שלבו אותם יחד עם פתרונות המוצעים במסגרת שיווק אונליין ותראו כיצד העסק שלכם יגדל ויצליח.